Vad är detta om inte genuint hat?

Posted by Demokratiterroristen Demokratiterroristen
Alternativ
Den här kommentaren skrev jag på en annan blogg jag upptäckte.
''För min del anser jag det är bedrövligt att Åsa Westerberg ens har mage om att kalla sig journalist.
En journalist kan inte vara så partisk som Westerberg är här.
Därtill ska ju den granskade få ge en kommentar till en ev. publicerad artikel.
Det får ju inte vara som i fallet med Granskning Sverige AB att man lägger ut folks adresser, beter sig oärligt m.m.
Nej, ett bra exempel på hur en journalist/reporter ska vara är bl.a. Jack Werner som startade Viralgranskaren för ett par år sedan.
Ta en titt på den texten för något vidrigare än det har jag knappast sett än.''

http://soldatmamma.blogspot.se/2017/09/asa-westerberg-frisorska-borde-fa-stora.html?m=1

5 Comments

Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Vad är detta om inte genuint hat?

Skrev detta i en recension av Facebooksidan För Sverige (i tiden, kunde man ju lagt till).

''Sten Magnusson har recenserat För Sverige –
1 stjärna
Alldeles nyss ·

Den som är FÖR Sverige beter sig inte som de som viftade med Svenska flaggor på Medborgarplatsen 2017-08-19.
Det var ett avskyvärt beteende och vanhedrade Sverige.
Ett utdrag ur Sydsvenska Dagbladets ledarartikel 2017-08-21.
''En skränande, hatisk och hotfull mobb angrep en manifestation till stöd för ensamkommande unga asylsökande från Afghanistan med talkörer om "ut med packet" och "inga afghaner på våra gator". Vissa gick ännu längre. "Hoppas ni blir våldtagna som djur!", vrålade en i mobben.''
Det var ett skamligt beteende rätt och slätt.''
Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Vad är detta om inte genuint hat?

Kan någon förklara det här resonemanget?
''En sida för oss som......
# inte tappat hoppet.
# kan skilja på rätt och fel.
# kan skilja på rättvisor och orättvisor.
# kan skilja på ditt och mitt.
# vill införa demokrati igen.
# inte anser att vår flagga är rasistisk''

För min del tycker jag det stinker långa vägar från Smygehuk till Treriksröset.
Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Vad är detta om inte genuint hat?

Tänkvärt från Magdalena Ribbing.

Ribbing: Säger man inte emot rasism är man feg
Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Vad är detta om inte genuint hat?

Här kommer tydligen en intressant blogg att öppnas framöver.
Skapare verkar vara den individ jag nämnt här ovan.
http://www.visdomsogat.n.nu/
Det är dock inte bekräftat än utan bara min egen teori.
Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Vad är detta om inte genuint hat?

Det var en annan person så den teorin är därmed spräckt.