Uthängningar på Internet

Posted by Demokratiterroristen Demokratiterroristen
Alternativ
Då har detta vidriga beteende från de falska och kriminella sidorna hamnat på nyhetsplats.

Kriminella är de här.

1. Politikfakta
2. Gangrapesweden
3. Grsweden
4. Granskning Sverige AB
5. Jagarhar (en falsk version av Jag är här) med koppling till 1-4.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/6-000-uthangda-av-hatsajt-kallas-demokratiterrorister

http://www.demokratiterroristen.n.nu/

2 Comments

Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Uthängningar på Internet

Så här skrev en medlem i en grupp på Facebook som säger sig granska Sveriges Television och Sveriges Radio. Gruppnamn: [Granskning SVT och SR]
Gruppen säger sig vara opolitisk men enligt min mening styrs den av folk knutna till Sverigedemokrater, nazister och extremhöger.

''Man måste va snäll mot Sten Magnusson. Hen är lessen nu. Jättelessen. Jättelessnare kan en inte bli än Mina Dennerts knähund Sten som gläfser hejvilt och bara får mothugg tillbaka.''

Detta är vidrigt.
Är det en saklig debatt att komma med personangrepp av detta slag?

Här säger man sig i dessa kretsar ''försvara yttrandefriheten'' när man lägger upp register på folk, åsikter och därtill deras anhöriga m.fl.

Det är sådant #jagärhär arbetar mot och ni vidriga hycklare i höger-, SD-kretsar och från NMR som ev. läser det här kan jag bara säga:

Ert beteende är kriminellt och rörelsen #jagärhär kommer ni ALDRIG att kunna tysta så länge vi har yttrandefrihet i Sverige.

Därtill vill jag påpeka att era försök att tysta #jagärhär genom att lägga upp falska Jagärhär-sidor med uppmaning till massanmälningar och blockeringar av enskilda privatpersoner med hänvisning till Facebooks regelverk är så idiotiskt att man kunde tro att det var ett aprilskämt.

Ursäkta den här tongången, men det är banne mig inte acceptabelt att folk ska ligga ute i olagliga register bara för att man vill förbättra samtalsklimatet både på Internet och i övrigt.