Replik till en anonym nazistbloggare Carina-Fina som bara tillåter folk som bär åt sig som svin på sin blogg

Posted by Demokratiterroristen Demokratiterroristen
Alternativ
Med rubriken där ordet svin ingår inkluderar jag även bloggaren oavsett om det är en eller flera bloggare bakom namnet Carina-Fina.

''Sten Magnusson2017-12-25 06:04
Ja att de skribenter som förutom mig finns på denna blogg är nazistiska Hitlerdyrkare och ryggdunkare av denna fega bloggare.
Bloggaren är ju uppenbart nazist och en feg sådan när alla svar kvarstår men mina raderas.

Nåväl, att Sverigedemokraterna är nazister är ju uppenbart.
Detta hyckleri är typiskt för Sverigedemokrater som dyrkar nazismen och NMR-terrorister.

"Gud vilka hycklare dessa vidriga "invandringskritiker" som bl.a. Katerina Janouch är."
Här gnäller de om massanmälningar från #jagärhär, samtidigt som de själva deltar i sådana kampanjer för att tysta oliktänkande."
Det här skrev jag:

"Jan Pettersson resonerar ju som man gjorde i Sovjetunionen före Gorbatjov.
Då brukade ju oliktänkande hamna på åtminstone mentalsjukhus. Är det så Jan Pettersson betraktar folk med andra åsikter är det verkligen illa."

Jag har sett betydligt värre saker än det där och ibland undrar jag hur vidriga folk kan vara."

Ta bl.a. flaggskändaren Åsa Westerberg.

Det enda pris hon skulle få är väl i att vara Sveriges värsta flaggskändare.

Ta även denna bloggare:
"Carina-Fina2017-11-21 13:06
Förstår dun synåunkt, men att ha kvar dessa barbariska synpunkter här tar emt. Skälet är att det osar fukalier och urin om kommentarerna, det stör mitt estetska sinne. Det måste bort."

Vad menar Carina-Fina med det?
Det heter f.ö. FEKALIER och det är vad det osar Carina-Fina liksom Åsa Westerberg.
Se här:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Avföring

Ang. konst, se här:
http://www.framtidsvalet.se/var/framtidsvalet/storage/images/media/bilder/gymnasiesaerskola/estetiska2/54697-1-swe-SE/estetiska_widescreen.gif