Politikfakta och personförföljelser

Posted by Demokratiterroristen Demokratiterroristen
Alternativ
F.ö. lite ''info'' från Politikfakta via Rebecca Weidmo Uvell.

https://uvell.se/2017/10/24/demokrati-enligt-jagarhar/

I anslutning till det skrev jag så här på hennes ''Communitysida'' på Facebook.

Kan inte Rebecca Weidmo Uvell ta och granska Granskning Sverige ABs verksamhet när nu Weidmo Uvell ändå är igång?
Ta då även trakasserierna och uthängningen av oss medlemmar i JÄH på bl.a. Politikfakta och Gangrapesweden.

Granskning Sverige är ett aktiebolag vars namn registrerades först 2017-03-25 (efter Eskilstuna-Kurirens avslöjande om deras arbetsmetoder).

Ta även fallet med bl.a. Hanna Wigh och Sverigedemokraterna.

Varför så tyst om det?

1 Comment

Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Politikfakta och personförföljelser

Nog tycker då JAG att det är lite väl ensidigt att kalla JÄH för ''vänstern''.
Var kommer denna eminenta källa ifrån?
Granskning Sverige AB?
Gangrapesweden?
Politikfakta?

Tycker Rebecca Weidmo Uvell att det är rimligt att bl.a. JAG hängs ut på en våldtäktssida enbart för att jag är ''demokratiterrorist''?

Politikfakta drev bl.a. en ren personförföljelse för några dagar sedan och därtill blev jag kallad råtta på den eminenta sida som kallar sig ''Politikfakta''.

Något att säga om det?

http://trakasserier-mot-meningsmotst-ndare.20386.n8.nabble.com/Politikfakta-och-personforfoljelser-td25.html