Hatspridare

Posted by Demokratiterroristen Demokratiterroristen
Alternativ
Läste bl.a. på Twitter att bluffen och hatspridaren Gangrapesweden hänger ut och anmäler medlemmar på bl.a. #jagärhär.

När jag då som stolt medlem av den gruppen tog en titt på gårdagens aktioner såg jag bl.a. den här tråden i Fria Tider som är så vidrig att vilken normal människa som helst skulle dra öronen åt sig.

Här har ni länken.

https://www.facebook.com/friatider/posts/1914509375232681

Här skriver man i kommentarsfälten bl.a.:

''Häng honom.''
''Ja häng den fan upp i klockspelet''
Mitt svar blev då:
''Resonerar ni så där enbart om det gäller invandrare?
Har ni redan glömt hur det lät när ett antal Sverigedemokrater vittnade i Kalla Fakta om oegentligheter och trakasserier inom det partiet, något partiledningen tydligen inte vill kännas v id eller göra något åt?
F.ö. är det väl bara det nazistiska partiet Nordiska Motståndsrörelsen som vill återinföra dödsstraff för bl.a. ''folkförrädare''.
Skämt åsido, man betraktas som oskyldig till dess motsatsen bevisats.
Om inte, hamnar ni som resonerar så här i samma fack som de islamister ni kritiserar där ju Saudiarabien har en nyckelroll. #jagärhär

''kommentaren fästing är väl klockren...ingen nytta för nån!!! ut med avskrädeshögen''

''Släng ut skiten via balkongen nästa gång''

''Sveriges ståndpunkt klar. Återigen ett kvitto till våldsverkare att de kan bete sig hur de vill.''

''Parasiter är vad dom är. Skit som man inte blir av med i första taget. Trampa på dom och tryck till det gör man med ohyra.''

På det svarar jag:

''Jag måste säga att det är bedrövligt vilket hyckleri de här kommentarerna visar upp.
När det gäller bl.a. Sverigedemokrater har det ju varit på tal att en ledamot hoppade av p.g.a. trakasserier av den typ som fördöms här. Vad hände?''

''Jo, individen ifråga skälls ut på bl.a. Facebook och partiledaren säger sig inte ha en aning om det hela.
Är inte det ett gigantiskt hyckleri? #jagärhär''

Lite historia kan väl även vara bra?
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/953862?programid=407

2 Comments

Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Hatspridare

Terroristerna är här de vidriga typer som ligger bakom Gangrapesweden på bl.a. Twitter, Granskning Sverige och de övriga inom den högerextrema och nazistiska rörelsen där ju bl.a. Nyheter Idag har en framskjuten position.
Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Hatspridare

Jag skrev det här på NewsVoice i sidans tråd om nedstängningen av Granskning Sverige ABs Facebooksida.

Så här ser texten ut för mig f.n.

''Sten Magnusson 15 Okt, 2017 at 08:27
Din kommentar inväntar moderering
Ni som på denna sida försvarar Granskning Sverige ABs vidriga metoder kan ju då rimligen förklara varför man:
1. använder sig av s.k. ”medborgarjournalister” som enligt Granskning Sverige ABs årsbokslut inte får någon lön för sitt arbete.
2. Varför man på Gangrapesweden hänger ut folk med bl.a. namn och adress.
3. Här ett utdrag från en nystartad blogg jag har.
[...]
Ja mina damer och herrar det är sådant här #jagärhär vill motverka.
Vad gäller nazistiska Nordiska Motståndsrörelsen har jag begripit att ”Vetenskapliga partiet” inte är främmande för samarbete med detta parti.
Har jag fel beklagar jag.. är det väl bara det nazistiska partiet Nordiska Motståndsrörelsen som vill återinföra dödsstraff för bl.a. ”folkförrädare”.