Från VK dit högerextremister, nazister och övriga hycklare flyr.

Posted by Demokratiterroristen Demokratiterroristen
Alternativ
Någon måtta får det vara på vad nazister vräker ur sig bakom min rygg.
https://vk.com/kaj.johannesson
https://vk.com/kaj.johannesson?w=wall448976762_181
Karln har inte ens civilkurage att bemöta mig på plats, nämligen här utan sitter och skvallrar med övriga nazister på en plats jag inte kan komma åt.
Var god bemöt mig på plats men det är väl för mycket begärt?

2 Comments

Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Från VK dit högerextremister, nazister och övriga hycklare flyr.

Även en feg hårfrisörska som bl.a. jobbar för det nazistiska Granskning Sverige hänger nu ut mig p bl.a. VK.
https://vk.com/wall370320813_2378
Ja kom inte och säg att detta inte är nazistfasoner.

Nazisterna bakom @Vincat_Veritas hänger ut folk på VK.
https://vk.com/public154121715