Den ideella rörelsen ''Ung i Sverige''.

Posted by Demokratiterroristen Demokratiterroristen
Alternativ
Så här skrev jag bl.a. i ett antal kommentarer till recensioner av Ung i Sveriges Facebooksida där skribenterna hade gett sidan en etta i betyg.
''Bedrövligt att du ser det så.
Tycker du då inte att bl.a. SD-ledaren borde gå ut och säga till den mobb som 2017-08-19 stod och sjöng nationalsång, viftade med allas vår flagga och sedan skändade den å det grövsta genom att bl.a. skrika ''Hoppas ni blir våldtagna som djur.'', att denna hop uppförde sig bedrövligt?
I det fallet såg åtminstone jag vilka av de som s.k. SD-anhängare sympatiserar med, teg om detta.
En som INTE gjorde det var Joakim Lamotte.
Så här skrev jag i en recension av Facebooksidan För Sverige, en etta givetvis.

''Den som är FÖR Sverige beter sig inte som de som viftade med Svenska flaggor på Medborgarplatsen 2017-08-19.
Det var ett avskyvärt beteende och vanhedrade Sverige.
Ett utdrag ur Sydsvenska Dagbladets ledarartikel 2017-08-21.
''En skränande, hatisk och hotfull mobb angrep en manifestation till stöd för ensamkommande unga asylsökande från Afghanistan med talkörer om "ut med packet" och "inga afghaner på våra gator". Vissa gick ännu längre. "Hoppas ni blir våldtagna som djur!", vrålade en i mobben.''
Det var ett skamligt beteende rätt och slätt.''