På denna plats.
https://uvell.se/2017/10/20/trollandet-och-jagarhar/#comment-14056

Sten Magnusson skriver:
9 november 2017 kl. 06:49
Din kommentar inväntar granskning.

Det är fegt av Rebecca Weidmo Uvell att m.a.o. under tyst bifall försvara de trakasserier och uthängningar mot oliktänkande bl.a. på den falska Jagarhar.com. (egen kommentar i efterhand: som pågår)

Lägg därtill Politikfakta, Granskning Sverige, Gangrapesweden, Grsweden + flera andra.

Jag vill därtill påpeka att det hyckleri Weidmo Uvell uppvisar när hon i en debattartikel i Aftonbladet 2013-02-07 bl.a. vill upprätta ett NIX-register så att folk ska kunna slippa att bli uthängda är vidrigt.

Det Rebecca Weidmo Uvell och flera andra i hennes kretsar ägnar sig åt är nazifasoner med ren desinformation som grund.

Weidmo Uvell är välkommen att bemöta det här på mina egna bloggar och övriga hemsidor för här censureras ju alla som inte slaviskt följer i Weidmo Uvells diktatoriska desinformation bort.

”vedhuggaren2
Från: “Rebecca Weidmo Uvell”
Datum: den 8 november 2017 09:38
Till: vedhuggaren2@tele2.se
bSida 1 av 1
Tack för dina kommentarer men jag granskar alla kommentarer.
Önskar dig lycka till i framtiden.
Sprid dina kommentarer i egna kanaler.
mvh Rebecca Weidmo Uvell”

Ja det har jag gjort runt en månad nu på bl.a. de här sidorna.
https://www.demokratiterroristen.n.nu/
https://www.demokratiterroristen.n.nu/2017-11-05_hetskampanj-mot-de-som-vill-ha-yttrandefrihet

https://trakasserier-mot-meningsmotst-ndare.20386.n8.nabble.com/
https://trakasserier-mot-meningsmotst-ndare.20386.n8.nabble.com/Hyckleriet-fr-n-de-som-forespr-kar-yttrandefrihet-fortsatter-td29.html

1 Comment

Demokratiterroristen Demokratiterroristen

Re: Ännu mer hyckleri från de som tydligen använder Gangrape (bryter bl.a. mot PUL)